Vasaros stovykloje „BendrAukime“ (bendraudami aukime) dalyvavo 50 Kėdainių rajono vaikų. Dalyviai mokėsi įvardinti emocines būsenas ir išreikšti jas, išsakyti skirtingus požiūrius į moralės ar socialinius gyvenimo klausimus bei giliau pažinti save. Komunikuodami tarpusavyje, ugdė gebėjimą išgirsti ir suprasti kitą, kas praplėtė ir jų socializacijos galimybes. Didelį dėmesį tradiciškai skyrėme etnokultūrai (su A. Giedriene mokėmės liaudies dainų ir ratelių, šokome liaudies šokius) bei identiteto supratimo stiprinimui (mokėmės dainų apie Lietuvą) ir, žinoma, vykdėme veiklas saviugdos kompetencijų gilinimui – edukacija „Spalvų terapija“ ir „Savęs pažinimas: iš kur kyla baimės ir kaip jas įveikti?“ (vedė psichologijos magistrė J. Štarienė), emocinio intelekto lavinimo ir asmeninio tobulėjimo mokymai „Savęs pažinimo dirbtuvės“ ir „Saviraiškos mugė“ (VšĮ „Juoda avis“ – S. Andriuškevičiūtė ir L. Stumbraitytė); vaikų pageidavimu vykdėme edukacijas „Piešimas spalvotu smėliu“ ir „Burbulinio modelino galimybės“ (G. Gustytė). Visi sukurti darbeliai buvo pristatomi viešai ir aptariami, kas įgalino dar labiau praplėsti bendravimo galimybes.
Liepos 6 d. (paskutinę stovyklos dieną) kartu su tėvais vykome į edukacinę išvyką į Paberžę – aplankėme 1863 m. sukilimo muziejų, Paberžės sakralinio paveldo kompleksą, tėvo Stanislovo kapą. Kėdainių krašto muziejaus darbuotoja R. Galvanauskienė išsamiai ir įdomiai pristatė sukauptą Paberžės lobyną. Paberžėje surengėme edukaciją „Dailės ir literatūros išraiškų sąsajos“ (dailininkė A. Žemaitienė), dalyvavome tapybos darbų paroos „Meilės šviesa“ atidaryme, klausėmės folkloro ansamblio „Kupolė“ programos apie medžius, kepėme ant laužo bulves ir valgėme su žemaitišku kastiniu.
21 val. kartu su viso pasaulio lietuviais prie Tėvo Stanislovo kapo sugiedojome „Tautišką giesmę“ ir dainavome dainas Lietuvai.
Programa suteikė galimybę pažinti, reflektuoti, analizuoti ir dalytis savo potyriais – bendrauti.
Dalyviai įgijo įvairių kompetencijų: asmeninių, socialinių, iniciatyvumo bei kūrybiškumo, komunikavimo ir dalykinių, kas įgalins teigiamą visavertės asmenybės pokyčių formavimą.